It's Christmas and Gifts are never enough! *_ message me a Christmas Card directed to all TOW players. You can write Character names, Guilds, or anything you want, don't need to write so much, just be creative!
*_ The events start now and over in December 22. I'll Chose the most Creative Christmas Card and advertise winner in December 23
*_ Only One Card Will be selected as winner and Reward is [300k Competition Bonus Pill]
*_ Merry Christmas all, send me the Christmas Card as Private Message here on forum and dont forget to be Creative!
For More info Pm in game: HardCoreSiN
*_ Me mande por Mensagem um Cartao de Natal direcionado a todos os Jogadores. Você pode mencionar o nome dos Chars, Guilds, ou qualquer coisa que você quiser, não precisa escrever muito, apenas seja Criativo!
*_ O evento começa agora e temina dia 22 de Dezembro. eu vou escolher o Cartão de Natal Mais Criativo e anunciar o vencedor no dia 23 de Dezembro
*_ Apenas um cartão sera selecionado como vencedor e o premio é [300k Competition Bonus Pill]
*_ Feliz Natal a todos, me mande o Cartão por Mensagem Privada aqui no forum e não se esqueça de ser Criativo!
Para Mais informações Pm in game: HardCoreSiN